Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, December 9, 2009

Jumpa saya di TTC Kuala Trengganu

Jumpa di TTC Kuala Trengganu....sape2 yg terasa nak belajar jahit beg, tudung atau nak tengok mesin jahitku... sila dtg ke booth Zilakasim Quilt Shop...ni tarikh yg dapat jumpa daku di sana

11-13 December 2009
17-20 December 2009




post signature

5 comments:

Darwisy on December 9, 2009 at 3:11 PM said...

mai laa..mailaa..mailaa umah awisy nih...17-20 awisy nak gi Kuantan..hehhe

zilakasim on December 9, 2009 at 3:48 PM said...

mmg pun nak tumpang rumah awisy.. 17-20 tu bagi kunci ekkk... mok la jadi tuan rumah.. hahah

snr1431 on December 9, 2009 at 10:43 PM said...

Assalamualaikum...
boleh tolong atau tau dimana saya boleh dapatkan sofware Janome DigitizerPRO ..kalau boleh bagitau Harga sekali...

zilakasim on December 10, 2009 at 9:34 AM said...

salam... saya boleh dapatkan utk awak, harga RM4999 tanpa kelas RM6999 dengan kelas

UMILIYA on December 20, 2009 at 2:50 PM said...

fuyoo....bila jumpa tuan empunya blog ermm happy sesangat..uper2nyer tuan punya blog ni ramah n tamah ekk....kalau sempat mlm ni..nak je gi hantar kopok lekor nak tak?????insyal;lah yekkk..balik kijer kul 6...ptg kalau sempat mlm ni kite jumpa kat ttc ..salam

Related Posts with Thumbnails