Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Sunday, November 15, 2009

Hexagon bag yg ke 3


Ni beg hexagon aku yg ketiga... semalam aku jahit 2 beg hexagon, tapi ambik gamabr satu jerr... aku dsah gian jahit beg ni... hahahhahaha... hari ni aku guna kain corak kucing... warna black n white....ingat nak bagi kat adik bongsu aku... dia tu mmg suka sgt kucing... tido2 mlm2 pun kucing kat tepi




post signature

1 comments:

mira on November 26, 2009 at 11:36 AM said...

cantik lah beg hexagon ni. ajar saya buat. tak pun, kalau jual, bape reganya?

Related Posts with Thumbnails