Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, August 12, 2009

Jom pekena kopi kat Kemaman

Maaf ekkk... lari tajuk sikit... sape2 yg minat kopi... ni salah satu kedai kopi yg paling famous kat Malaysia... memang sedap.... jamu mata tengok ekkk.. kedai ni terletak kat bandar Chukai Kemaman ... senang nak cari...


Ni le kedainya kawan2 semua

secawan kopi yang begitu wangi aromanya

Ni telur masak separuh.....

sedap tak kuih ni....

Nasi lemak bungkus berlaukkan sambal ikan bukannya ikan bilis tau

Roti bakar yang dihasilkan sendiri... kaya kat dalam tu sedap


If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

4 comments:

ainiayu75 on August 12, 2009 at 5:49 PM said...

alahai zila...nape la ltk gambo kopi sume tu....lapo lak rasa perut ni....sabo je la......

zilakasim on August 12, 2009 at 8:36 PM said...

kak... sedap kopi ni tau, wpun saya ni bukan peminat kopi, tapi bila minum kat sini mmg boleh habis le secawan tu

~chekuna~ on August 12, 2009 at 10:16 PM said...

kak zila.. bila ke kemaman.. kampung sy tu...
bangga skjp... :)

zilakasim on August 13, 2009 at 3:00 AM said...

akak selalu turun chukai tu....

Related Posts with Thumbnails