Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, July 10, 2009

Kukur kelapa

Aku nak berkongsi pengalaman aku kukur kelapa... aku masuk pertandingan kukur kelapa kat Majlis Konvo kat Pusat Latihan Kraftangan Malaysia.... dapat no 3... actually masa kecik2 dulu aku selalu tolong mak kukur kelapa.... so tahap kemahiran tu masih ada dalam diri aku ni. Perempuan melayu kena tau kukur kelapa tau.... nampak ayu sikit


Ni dia kukur kelapa yg aku gunakan masa pertandingan tu





If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

3 comments:

melorr on July 10, 2009 at 11:50 AM said...

tu dia kak zila kita mengkukur kelapa... mmg ayu. Dh lame tak tgk kukur kelapa traditional nih. kalo dpt sah² jadi hiasan kat jer kat dapo hehehe!

zilakasim on July 10, 2009 at 12:41 PM said...

HAHAHHAHA.... TQ MELOR

asmaa on July 11, 2009 at 11:24 PM said...

perempuan melayu terakhir ....hehehe
kat umh mak saya guna kukur nie bila time nak masak lemak...jd saya jerk pempuan sorang,wajib ler kena lakukan...kira retilah jugak camner nak kukur kelapa...cuma duduk tu x mcm kak zila yg ayu tu...hehehe

Related Posts with Thumbnails