Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, July 6, 2009

GADGET2 KECIL

Aku guna rotary cutter jenis yang pegang nyerrr. Harga dia mahal sikit cpmpare dengan model yg tolak tu...
aku suka beli zip brand YKK ni.... dia nyer kepala zip tu ada macam2 karaketor... yang aku ambik tu suebonnat


ini pula bias tape maker aku... ada eoat jenis saiz..... 50 mm, 25 mm yg lagi dua tu 1/2 inci dan 1/4 inci
ini pula cutter aku guna masa nak potong kertas yg x kasi putus tu.... so bila potong dia ada dot22 camtu

yg ni pula compas rotas cutter. aku ada 2 jenis.... satu yang guna blade satu lagi guna mata pisau gitu

yang ni pula pemotong benang....



Tahap kerajinan aku ambik gamabr ahad mmg terlebih, so aku tepek2 la kat blog ekk apa gadget yg aku ada.... so ini lagi gadget aku ada, khas untuk buat anyaman tu, brand clover

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

4 comments:

Aku_tulip on July 9, 2009 at 12:03 PM said...

zila banyak nya perlatan....bias tape maker tu..ada yg besar gitu ya..ingat kan kecik² jer

zilakasim on July 9, 2009 at 5:09 PM said...

ada kak.... tu yg paling besar sekali

|| syazwaniadnan || on July 9, 2009 at 9:33 PM said...

kak zila, zip tu akk x jual ke? ;-)

zilakasim on July 10, 2009 at 8:46 AM said...

ada jual zip tu, nak saiz apa tu

Related Posts with Thumbnails