Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, June 17, 2009

SMOCKING DRESS FOR SYAZA


Baju smocking ni untuk anak sedaraku, Syaza.... aku hanya pleat je, pastu ajar mak dia camna nak jahit sulam tu..... semalam balik dari kerja tergelak aku dibuatnya... adik aku yg lelaki tu dok jahit... hahahhahha. berganding bahu dgn wife dia nak siapkan sulaman kat baju tu.... tak sabar kot nak tengok baju tu siap


If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

1 comments:

Aku_tulip on June 17, 2009 at 1:57 PM said...

zila..nanti klu gaun nie dah siap...amik gambar ya..teringin nk tgk la

Related Posts with Thumbnails