Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, June 19, 2009

MY BESDAY ON 20 JUN 2009

Esok aku akan sambut besday yang ke...... hahhaha biarlah rahsia.... makin menigkat umur aku dahhhh, apa yg aku dapat ekkk besday ni...

Doakan aku berjaya dalam bisnes jahit2 ni.... maklum la baru setahun jagung je usia bisnes ni, x macam tuan dia... hahhahah

Hopefully aku dapat beg gucci (tiruan je tau) ngan kasut Chrles & keith tuuuuuu...... nak beli mahal2 x mampu

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

2 comments:

Aku_tulip on June 22, 2009 at 3:28 PM said...

zila happy birthday( dah terlambat kan..21hb jun kan..)dapat tak beg gucci tu...

zilakasim on June 22, 2009 at 3:58 PM said...

DAPAT BEG N KASUT

Related Posts with Thumbnails